poniedziałek, 29 maja 2017

Danielle Rayne - Vetra Nyx


Scroll down for English version!

Mimo, że wywiad z Danielle był pierwszym, który przeprowadziłam - pojawia się dopiero teraz. Czemu? Nie chciałam dublować wywiadów, ale nie będę się w to zagłębiać.

Danielle Rayne - czyli nasza Vetra Nyx 💗


Jak zareagowałaś, gdy dostałaś propozycję użyczenia głosu Vetrze?

Mój agent powiedział mi, że mam zabukowaną grę wideo, ale dopiero pierwszego dnia nagrań w studio powiedzieli mi, kogo będę grać - Vetrę Nyx, która jest turianką. Zrobili świetną robotę wdrażając nas szybko w temat - żebyśmy mogli zacząć pracę- dzięki Caroline Livingstone z Bioware, która przedstawiła mi historię mojej postaci.
Gdy wróciłam do domu zaczęłam szukać w google ME 1, 2 i 3, oraz DLC z Nyreen, możesz sobie wyobrazić jak bardzo byłam podekscytowana.

Jak to jest, słyszeć swój głos grając w Andromedę?

To ciekawe słyszeć swój głos, jako głos Vetry - MEA jest pierwszym RPG dla mnie jako aktorki głosowej i jako gracza. Świetnie się bawiłam grając w Andromedę i zawsze miałam Vetrę w drużynie - zmieniałam inne postaci, tylko po to, żeby usłyszeć pogaduszki, które nagrałam w zeszłym roku... Mogę udawać, że gram, aby ulepszyć swoje umiejętności głosowe 😉

Pracowałaś ze Stevenem Brewisem dubbingując i na planie filmowym. Jak wam się współpracowało?

Pracowałam jako aktorka ze Stevenem Brewisem na planie filmu fabularnego „100 Yards“. To był zwariowany zbieg okoliczności, że Steven był modelem dla Scotta Rydera. Zdarzyło mi się nagrywać materiały do MEA w tym samym czasie, gdy były nagrania do filmu w Południowej Kalifornii. Steven jest świetnym facetem - bardzo uroczym, i miło się z nim pracowało - jest bardzo dobry w filmie „100 Yards“- który ukaże się później w tym roku.

Która postać z Andromedy (poza Vetrą 😉 ) jest Twoją ulubioną i dlaczego?

Teraz bardzo lubię postać Dracka. Jego gra głosowa i jego historia bardzo mnie poruszyły. I jest niesamowity w walce!

Czy były jakieś sceny w Andromedzie, które sprawiały problem przy dubbingu?

Niektóre sceny były wyzwaniem, gdy nie mieliśmy wizualizacji akcji. Większość z nas nie miała doświadczenia w byciu wyssanym przez śluzę, musieliśmy eksperymentować z dźwiękami, żeby znaleźć te pasujące. Na szczęście mieśmy świetnych doradców, takich jak Josh Dean. Oni wiedzieli jak to powinno brzmieć i kierowali nami dopóki tego nie dokończyliśmy.

Co chciałabyś przekazać swoim fanom?

Bardzo się cieszę ze spotkania fanów Mass Effect na Twitterze - jesteście najlepszymi fanami gier. Dziękuję ♡


----------------------------------------------------------------


 How did you react when they offered you to dub Vetra?

I was told by my voice-over agent that I had booked a video game, but it wasn’t until my first day in the recording studio that they told me who I was playing, Vetra Nyx and that she was a Turian. They do a great job of filling you quickly so you can get to work, it was Caroline Livingstone of Bioware who gave me my backstory on my character. When I got home I began googling ME1,2 &3 and the DLC with Nyreen and as you can imagine, this got me really hyped.

How is it like to hear your own voice playing Andromeda?

It’s interesting to hear my voice as Vetra—MEA is my first RPG both as a voice actor and a gamer and I’m having a blast playing it. And I always have Vetra as a squadmate and swap out the other characters just to hear the banter I recorded last year. Then I can pretend I'm just playing the game as a way to further my voice acting skills. 😉

You worked with Steven Brewis when dubbing and acting. How is your cooperation with him?

I worked as an actor with Steven Brewis on the feature film 100 Yards. It was a crazy coincidence that Steven was the physical model for Scott Ryder. I happened to be recording my MEA work during the time the movie was filming in Southern California. Steven is a great guy—very sweet and nice to work with--he's very good in 100 Yards which comes out later this year.

Which character from Andromeda (except Vetra 😉 ) is your favourite and why?

I’m really enjoying Drack's character right now. His voice acting and his storyline are really touching me. And he’s so awesome to have in combat!

Was there any particular scene in Andromeda that you found difficult to dub?

Some of the physical scenes when we didn’t have a visual of the action were challenging. Since most of us haven’t experienced being sucked out of an airlock, you have to experiment with sounds to find what works. Luckily, we had great directors advising us, like Josh Dean. They know what it needs to sound like and direct you until you nail it down.

What would you like to tell to your fans?

I’ve really enjoyed meeting Mass Effect fans on Twitter—you’re the best video game fan base ever. Thank you♡


1 komentarz: